♡~ こんにちはパンダ ~♡

Alla inlägg under februari 2014

Av Stella Chan - 28 februari 2014 14:41

Nu tänkte jag ge allihop där ute lite skrittips till om man ska skriva en berättelse, bok eller roman m.m

Så, YUP!

Here we go!

(förlåt om de är lite snea...)

  

         

Så, jag hoppas dem hjälper nån!

Jag tycker nämligen det är jättekul med sådana här tips!

Så, här!

//Stellachan

  



Av Stella Chan - 24 februari 2014 15:19

JAAAA!

Äntligen är den nya designen uppe! 

  

Jag är jättenöjd med headern, och allting blev suuperbra!

LOOOK:

    

JAG älskar den!!!!

  

Men, Haidååå!

//stellachan




Av Stella Chan - 21 februari 2014 16:00

Justeee!


Jag har ju inte bloggat på länge...

Jag veeet!

Men min mobil är borta så jag kan lixom inte gå runt å bära på en data?

  

Eller hur?

Men jag håller på med den nya headern bara så ni vet! 

Så den kommer snaaaaåååööööääärt!

WIIII!

Hajdå!


//Stellachaan

  


Ojuste, som ni kanske märkt har jag bytt bloggadress till www.stellachan.bloggplatsen.se!

Men om man söker på min förra adress kommer man fortfarande till min blogg!

GOOOOD, VERY GOOD!'

  

Heeejdåå! ^^

  


 

Av Stella Chan - 21 februari 2014 15:26

Jag VILL ha glasögon!

WHY?

Jo, det är faktiskt jättefint med glasögon! (tycker jag...)

Kolla:

 

 

Jag vet att jag inte ser ut så, men lixom...

Jag villllllll!


Men det bästa är att det är en ganska stor chans att jag får glasögon!

För jag har en mamma å en pappa med båda dålig syn!!!

WHOOPIIII!

Så, jaaappp!!

Av Stella Chan - 3 februari 2014 17:08

Nu e det så att jag har skrivit ett litet shema för min vecka!
Alltså saker jag ska göra inom bl.a Skolan!!
Så:
LOOK!

Jag vet inte om det blir bra bild eller ej eftersom att jag bloggar via ipaden?
Så, ses i nästa inlägg!!
//stellaöööö!

Av Stella Chan - 3 februari 2014 16:52

Lite inspiration!! ^^
Hade tråkigt...?


Katten är jätterolig! Tycker jah!! (Har jag torr humor...)
Gud va coolt de skulle va att gå runt i "galaxy" glasses!! ^^
Men jajamen...?

Ja vill ha denna tröjaaaan!
Å paraplyet!! ^^
Så fiiina, jag ska kanske klippa lugg!
Nån gång...
Vet inte när, men...
Japp!!

Åh, denna frisyren är så...
Fiin!!
Nejmen jag hade no inte haft den men ja...?
Kyary!! (Pampyu pampyu)

I WAAANT!!!
Jag vill såå gärna ha en av dessa!! ^.^
Så fina!!
Kommer önska mig en sån i födelsedagspresent!!
Fyller år i mars!! ^^^^^^^^

Bara en fin bild, outfiten var oxå fin!! ^^

So, yuuup?
Sayonara!!
//Stella is my real name!

©stellachaan

  

     

Hejsan!

 

Jag är en flicka som är 11 år.

Du kan kalla mig Stella!

Jag älskar att skriva, teckna, nudlar, pankakor, vintern japan å lite annat...

 

I denna bloggen kommer du få läsa om min vardag, kanske om jag ritat nåt eller skrivit nåt.

 

På min fritid gillar jag att

fantisera, teckna, läsa, skriva, tänka, önska, se på TV, spela minecraft, pyssla, mysa med min katt, redigera, leka med min mobil, vara utomhus, spela teater, spela piano och säkert fler saker!

 

Några saker jag bara älskar

glasögon, böcker, pennor, markers, varm choklad, regn, anime, the hunger games, manga, japan, för stora tröjor, utklädningskläder och lite annat!

 

Hoppas du kommer gilla min blogg!

 

Fråga mig!!

3 besvarade frågor

Instagram

Kategorier

Anime Clock

Bilder *:*

 

 

Calendar

Senaste inläggen

Arkiv

.


Ovido - Quiz & Flashcards