♡~ こんにちはパンダ ~♡

Alla inlägg under januari 2014

Av Stella Chan - 30 januari 2014 07:37

Haaj!

 

Jaa, jag ska inte till skolan förrän 11.30

Vad ska man göra då?

AJDÅÅÅNTKNÅÅÅV!?

  

Så, yuuup?

Jag har inte så mycket att skriva om, men jag iprincip, längtar efter att skolan ska börja nu....

Ja!? Du får tycka vad du vill, men det göööör jag! ^^

 

SSSSÅ?

Jag har inget att göra nuuuuuu?

Detta blev nog världens ointressantaste inlägg?

JAA?

Jag ska se om jag får upp bilder??

Men...

SAYONARA! ^^

file://localhost/Users/StellaFunnemark/Desktop/Skärmavbild%202014-01-18%20kl.%2019.40.17.png


Av Stella Chan - 29 januari 2014 14:26

Haaaajsaaan...

Jag tänkte skriva lite om i söndags!

Då gjorde jag... En hel del grejer!

Och tog koooort!!  

Me min kamera, de är inte jättebra bilder...

Men jag suger på att hålla stilla kameran, so japp! 

Men här är bilder!

Men hallå!
De går ju inteeeee!

  

Jag får ladda upp dem en annan gång!

så, yup, haajdåååå.. ;'(

  

  




Av Stella Chan - 29 januari 2014 14:10

Hallooo!   

Idag har jag inte gjort så mycket!

Jag har varit i skolan...

Vi hade en halv vanlig dag med lektioner, sen, skulle vi ställa iordning inför en sak...

Vet ni vad!?

På fredag ska min skola ha GALA!   

Och imorn (torsdag=)) kommer vi ha öppet hus!

Vi har jobbat med lite oli...

VÄNTA! Jag glömde säga varför vi ska ha gala.... 

Det är för att miiiiin skola fyller 100 ÅR!    (stolt... Varför? Fråga inte mig!?)


Men jaa, som sagt, jag och några andra har "forskat" om mode på 20-talet & 70-talet!

Men vi ska ju redovisa imorn, så jaa....

Vi har målat en titt in docka som faktiskt blev ganska bra!  

Whoooop...

Men, de va de?


Så hajdåååå! ^^

  


Av Stella Chan - 19 januari 2014 14:07

Hai!
Idag har jag gjort några grejer...
Först har jag spelat på ipaden och städat mitt rum!  
>.<
Sen åkte vi till bibblan! Wii!!
Där lånade jag några mangas!
2 (gamla) shojo stars!  
2:an i sayonara september!
Och 1:an och 2:an i en ny serie som heter Inu yasha!
Jag har ingen bra bild just nu men, aa!
Nu ska jag och några andra åka pulka!!!
Så jag kan inte skriva mer!
Men, hajdåå!!!

  

Tidigare månad - Senare månad

©stellachaan

  

     

Hejsan!

 

Jag är en flicka som är 11 år.

Du kan kalla mig Stella!

Jag älskar att skriva, teckna, nudlar, pankakor, vintern japan å lite annat...

 

I denna bloggen kommer du få läsa om min vardag, kanske om jag ritat nåt eller skrivit nåt.

 

På min fritid gillar jag att

fantisera, teckna, läsa, skriva, tänka, önska, se på TV, spela minecraft, pyssla, mysa med min katt, redigera, leka med min mobil, vara utomhus, spela teater, spela piano och säkert fler saker!

 

Några saker jag bara älskar

glasögon, böcker, pennor, markers, varm choklad, regn, anime, the hunger games, manga, japan, för stora tröjor, utklädningskläder och lite annat!

 

Hoppas du kommer gilla min blogg!

 

Fråga mig!!

3 besvarade frågor

Instagram

Kategorier

Anime Clock

Bilder *:*

 

 

Calendar

Senaste inläggen

Arkiv

.


Ovido - Quiz & Flashcards